donderdag 10 oktober 2013

BINNENKORT VERKRIJGBAAR: MANNENLIJN!

Hoi lieve blogvolgers!
Tobben jullie vaak ook zo met het maken van mannen kaarten??
Dat is dus binnenkort niet meer nodig!...
Zoals jullie al kunnen lezen aan onze titel is er binnenkort
een schitterende nieuwe serie Mannen Stempels te koop!
Je kunt ze nu bestellen in onze webwinkel.
Wij verwachten dat we ze in week 42-43 kunnen gaan versturen, dus hou de site in de gaten!
Wij zullen ze hier alvast aan jullie showen...
KnoflookBestek....lepel-Vork-Mes...Whisky Old Time
Gentleman with StyleWhiskey voor de jarige.Gevoel en genieten.
Mannen met stijl.Tijd om het glas te heffen.


6 opmerkingen:

  1. Haha moet wel lachen om deknoflook maar verder echt super dat ze er aan komen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Zullen velen blij mee zijn.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik dacht eigenlijk hetzelfde van de knoflook. Maar ik realiseer mij ook wel dat je daar heel veel mee kunt ook voor mannen. Leuk die stempels. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn niet helemaal de mannen-stempels die ik zou gebruiken, maar hopelijk zijn er veel anderen die wel helemaal geïnspireerd raken en enthousiast aan de slag kunnen voor mannenkaarten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stempels, de onderste twee spreken me het meest aan.
    Ik ben benieuwd naar jullie voorbeelden.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels