woensdag 23 oktober 2013

Wie heeft er zin om een vrijkaartje te winnen??

Hoi allemaal!
 
Wie heeft er zin om een vrijkaartje te
winnen voor het Crea weekend in Gorinchem
 a.s. vrijdag, zaterdag of zondag??
 
Wij verloten 1 kaartje!
 
Vandaag plaatsen wij nog een blogberichtje wij
vertellen jullie niet wanneer............ Degene die hier als eerste op
reageert wint het vrijkaartje!!
 
Dus houd ons blog in de gaten!...
 
Ook zullen wij dan ons eerste kaartje laten zien van de mannen serie :)
 
Lieve groetjes, ZieZo Knutsels


9 opmerkingen:

  1. Super leuk natuurlijk om een vrij kaartje te winnen. Maar ik kan hier helaas niet aan mee doen. Heb net even gekeken hoeveel kilometer het bij mij vandaan is en dat is 217,7 km. Beetje ver weg dus. Maar ik hoop dat jullie iemand anders er wel heel blij mee kunnen maken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel heel ver...wel leuk dat je reageert. .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij ook een beetje te ver uit de richting.
    Jullie zien mij verschijnen bij de KreaDoe in Utrecht!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,
    Voor mij geld het zelfde als Sylvia, wat jammer....het is een super leuke actie en hopelijk is er iemand heeeeeeeel blij mee te maken. En jullie wens ik een heel goed crea weekend!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,
    Voor mij geld het zelfde als Sylvia....wat jammer, het is een super leuke actie en hopelijk is er iemand anders heeeeeeeel blij mee te maken! Ik wens je een heel goed crea weekend en zie je vast wel bij de KreaDoe!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leuk zeg zo'n actie en ik zie ook dat de 150 volgers haast is gehaald dat word spannend!!
    Ben wel benieuwd naar die mannen creaties!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier maken jullie vast iemand heel blij mee, maar ook voor mij is dit te ver reizen. Mijn max afstand is naar Utrecht volgende week.
    Maar een leuke actie! Ook ik ben benieuwd naar de mannenkaarten. Zie jullie volgende week op de kreadoe.

    Lieve groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil wel hoor.Spannend!! I'll be watching you....hahaha.
    Hoop dat het niet te laat wordt, anders morgen op het werk maar even uitleggen met de slaapies in de oogjes haha.Het is voor een goed doel.

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels