zondag 15 juni 2014

Bloemen en vlinders

Hebben jullie ons bericht over de allereerste challenge van ZieZo Knutsels gezien? Je maakt kans op een prachtig knutselpakket! Meer weten? Klik HIER!

Hebben jullie ook van die mooie papiertjes die maar ongebruikt blijven omdat ze vrij lastig te combineren zijn? Ik heb er een hele berg van. Doodzonde om weg te doen, maar ja... als je geen matchende velletjes hebt blijven ze toch vaak liggen. Opeens had ik inspiratie om ze toch op een kaart te verwerken: ik gebruikte ze gewoon zonder ander dessinpapier er bij.


Het kraft-gedeelde is een soort omhulsel dat doorloopt aan de binnenkant van de kaart. Deze strook heb ik gesneden uit een vel kraftpapier voor vierkante kaarten (13,5x27 cm). Na het vouwen om de voorkant van de kaart, raken de uiteinden elkaar net niet, maar dat heb ik heel eenvoudig opgelost door er een restje dessinpapier overheen te plakken:


 En ja, aangezien die grote stapel met single papiertjes moest slinken... maakte ik gewoon een hele bups! Het vellum heb ik met een heel dun strookje dubbelzijdige tape bevestigd. Als je het touw er vervolgens overheen wikkelt, zie je daar niets meer van. :-)




Gebruikte materialen uit de webwinkel:
- Vellum
- Touw

Groetjes, het ZieZo designteam

6 opmerkingen:

  1. Superleuke serie, hartstikke goed idee met die strook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wat een supergoed idee om zo je papiertjes te gebruiken en het resultaat is erg mooi! Ik vind het erg leuk gedaan zo met dat kraft en vellum! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe serie geworden. Sterk door zijn eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan....eenvoudig is vaak erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je serie kaartjes Miranda....wat een leuk idee weer om het zo te maken....mooi gecombineerd zo met kraft


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe simpel kan het zijn... leuk idee!!
    Alexander heeft stempels van ZieZo voor z'n verjaardag gehad, dus we moeten es aan de slag gaan voor de challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels